Funkcje lokalizatora

Dzięki tej funkcji możesz zdalnie wywołać sygnał dźwiękowy na lokalizatorze GPS, co zdecydowanie ułatwi odnalezienie zwierzaka w lesie czy na podwórku.

Aby wywołać sygnał dźwiękowy na lokalizatorze GPS:

1. Kliknij na zakładkę “Więcej” w nawigacji lokalizatora GPS

2. Wybierz “Odtwórz dźwięk”

Otrzymasz powiadomienie SMS i w aplikacji jeśli poziom baterii lokalizatora GPS spadnie poniżej 15%.

Aby włączyć lub wyłączyć powiadomienia:

1. Otwórz menu za pomocą ikony w lewym górnym rogu

2. Wybierz “Ustawienia” a następnie “Powiadomienia”

3. Włącz lub wyłącz powiadomienia

Dzięki funkcji Nasłuch możesz nasłuchiwać dźwięki w pobliżu lokalizatora GPS. To proste!

1. Wybierz "Więcej"

2. Kliknij przycisk “Nasłuch”

Aby dodać i ustawić strefę zgodnie z własnymi preferencjami wystarczy wykonać kilka prostych kroków:

1. Zaloguj się do aplikacji używając:

- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa

- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)

2. Kliknij na przycisk “Strefa” w aplikacji mobilnej

3. Wybierz „Dodaj strefę”

4. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub dotknij miejsce na mapie, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!

4. Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać. Dla każdego pupila zaznacz wybraną opcję.

Teraz gdy Lokalizator dla Zwierząt przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz sms z tą informacją!

Pamiętaj! Jeśli Lokalizator jest wyłączony lub znajduje się poza zasięgiem sieci, nie otrzymasz powiadomień.

Aby usunąć strefę wystarczy wykonać kilka prostych kroków:

1. Zaloguj się do aplikacji używając:

- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa

- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)

2. Wysuń menu i wybierz opcję „Strefy”.

3. Wybierz strefę, którą chcesz usunąć a następnie kliknij w ikonę ustawień:

4. W prawym górnym rogu kliknij ikonę kosza i potwierdź wybierając „Usuń”.

5. Gotowe!

1. Kliknij ikonę „Historia”:

2. Wybierz dzień, który Cię interesuje:

3. Teraz sprawdź gdzie był i jak się poruszał Twój Zwierzak. Możesz odtworzyć kolejne miejsca klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu:

1. Kliknij na zakładkę “Więcej” w nawigacji lokalizatora GPS

2. Następnie wybierz „Ustawienia lokalizacji” i ustaw swoje preferencje dotyczące częstotliwości lokalizowania przesuwając suwak.

Nie musisz już lokalizować sam. Aplikacja będzie robiła to za Ciebie!

Jeżeli z lokalizatora nie korzysta Twój zwierzak, ale Bliska osoba, to dzięki łatwo dostępnemu przyciskowi S.O.S. użytkownik powiadomi Cię, że potrzebuje pomocy i gdzie się znajduje.

Jak wysłać powiadomienie SOS z lokalizatora GPS? To proste. Wystarczą 2 kroki:

1. Kliknij i wybudź lokalizator.

2. Kliknij ponownie i przytrzymaj około 10 sekund.

Gotowe! Lokalizator wykona połączenie telefoniczne na numer, do którego został dodany.

1. Aby włączyć urządzenie należy przytrzymać przez kilka sekund środkowy przycisk – urządzenie wyda krótki narastający dźwięk.

2. Aby wyłączyć urządzenie należy przytrzymać przez kilka sekund środkowy przycisk – urządzenie wyda krótki (inny niż przy włączaniu) dźwięk.

WAŻNE! Wyłączenie urządzenia jest możliwe tylko po uprzednim wyjęciu z niego karty SIM.

1. Co oznacza delikatnie migająca (pulsująca) dioda na urządzeniu?

- Jeżeli lokalizator jest podłączony do ładowania – ładowanie jest w trakcie.

- Jeżeli lokalizator nie jest podłączony do ładowania – w urządzeniu nie ma karty SIM / karta jest nieprawidłowo włożona lub uszkodzona / karta nie ma zasięgu sieci komórkowej.

2. Co oznacza dioda świecąca światłem ciągłym?

- Jeżeli lokalizator jest podłączony do ładowania – bateria została całkowicie naładowana.

3. Co oznacza brak świecącej diody?

- Urządzenie jest włączone / wyłączone.

WAŻNE! Funkcje połączenia głosowego, nasłuchu i głośnego dźwięku także nie są sygnalizowane światłem.

JAK ZACZĄĆ

Z usługi Bezpieczne Zwierzę można korzystać za pomocą DARMOWEJ aplikacji mobilnej.

Aplikacja dostępna jest na telefony z systemem operacyjnym Android w wersji 2.3 i nowszymi

Aby pobrać aplikację Bezpieczne Zwierzę:

Wejdź do Sklepu Play dla telefonów z Androidem lub na stronę http://www.bezpiecznezwierze.pl/pobierz

Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usługi bezpośrednio z Twojego telefonu.

Aby dodać Lokalizator GPS dla Zwierząt BZ.01 do usługi (móc go lokalizować) wystarczy 5 prostych kroków:

Ważne: Pierwsze dodanie lokalizatora do usługi należy wykonać na zewnątrz budynku.

1. Zaloguj się do aplikacji używając:

- Numeru telefonu, na którym włączona jest usługa

- Hasła, które otrzymałeś zakładając konto w usłudze (jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętasz hasła?” widocznej poniżej)

2. Włącz lokalizator wciskając przycisk, który znajduje się na środku lokalizatora:

3. Otwórz menu za pomocą ikony w lewym górnym rogu ekranu i wybierz „Akcesoria lokalizacyjne”:

4. Wybierz na górze “Dodaj do usługi":

5. Zeskanuj QR kod lub wprowadź go ręcznie:

Postępuj zgodnie z instrukcją wyświetlaną w aplikacji. Możesz nazwać lokalizator imieniem swojego zwierzaka, a także spersonalizować wyświetlane zdjęcie.

Teraz możesz lokalizować Lokalizator GPS kiedy chcesz!

Wymiary lokalizatora: 50mm / 33mm / 15mm

Maksymalny czas czuwania: 3 dni

Pojemność baterii: 400mAh

Dokładność GPS: 5-15m

Dokładność LBS/GSM: 100-1000m

Odporność na zachlapania: TAK

W Lokalizatorze GPS znajduje się dedykowana karta SIM Orange Polska dla usługi Bezpieczne Zwierzę (usługa działa wyłącznie z kartą SIM dostarczoną wraz z zegarkiem).

  • Karta SIM jest zarejestrowana i ważna bezterminowo w przypadku aktywnego korzystania z usługi Bezpieczne Zwierzę, co wiąże się z opłacaniem abonamentu.
  • Posiada nielimitowaną transmisję danych na lokalizowanie w usłudze Bezpieczne Zwierzę.
  • Na karcie SIM jest aktywna taryfa Orange One.
  • Kartę SIM można doładować online poprzez stronę https://doladowania.orange.pl/ (nie trzeba wyjmować karty z lokalizatora). W ciągu kilkunastu minut środki pojawią się na karcie.
  • Stan środków na karcie SIM można sprawdzić poprzez przełożenie karty SIM z lokalizatora do telefonu i wpisanie na klawiaturze 124#, a następnie zatwierdzenie słuchawką. W odpowiedzi na ekranie pojawi się informacja o stanie środków.

Aby naładować baterię Lokalizatora GPS, należy podłączyć urządzenie za pomocą przewodu USB do źródła zasilania np. ładowarki lub komputera wyposażonego w port USB.

Długość działania baterii zależy od ustawienia częstotliwości lokalizacji urządzenia.

W pudełku znajduje się 7 elementów.

zegarek Lokalizator GPS dla Zwierząt BZ.01 w wybranym kolorze.

kabel Przewód USB do ładowania Lokalizatora GPS dla Zwierząt BZ.01.

sim Etui na lokalizator.

instrukcja Smycz.

gwarancja Karta SIM Orange Polska (w lokalizatorze) oraz wykrojnik.

instrukcja Pęseta do wyjmowania karty SIM z lokalizatora.

gwarancja Karta gwarancyjna.

OPŁATY I KONTO

Aktywując usługę otrzymujesz darmowy okres testowy, po którym korzystanie z usługi jest płatne w zależności od operatora, do którego należy Twój numer telefonu:

Play: sprawdź pakiet Orange: sprawdź pakiet Nju: sprawdź pakiet Plus: sprawdź pakiet T-Mobile: sprawdź pakiet

Aby włączyć usługę za pomocą aplikacji mobilnej, należy ściągnąć aplikację.

Aby założyć bezpłatne konto i otrzymać 3 darmowe żetony lokalizacyjne, zaloguj się do Aplikacji:

  • Wpisz swój numer telefonu i wybierz „Kontynuuj”.
  • Ustal swoje hasło i wybierz „Utwórz konto”.
  • Wprowadź numer PIN, który otrzymasz w formie wiadomości SMS.
  • Opcjonalnie wpisz swoje imię i adres e-mail.

Aby móc lokalizować (po wykorzystaniu 3 darmowych żetonów lokalizacyjnych) włącz subskrypcję u operatora.

Aby aktywować subskrypcję u operatora rozwiń menu po lewej stronie na górze i wybierz Płatności. Na kolejnej planszy z listy dostępnych pakietów wybierz pakiet i kliknij "Aktywuj". Aplikacja wyśle SMS-a aktywującego wybrany pakiet.

Opłaty za subskrypcję (wybrany Pakiet) są pobierane po zakończeniu darmowego okresu testowego.

1. W przypadku telefonu z kartą pre paid opłata jest pobierana raz na tydzień/raz na miesiąc (w zależności od posiadanego pakietu) z góry.

2. W przypadku telefonu na abonament opłata doliczana jest do rachunku za telefon raz na miesiąc.

Jest to obecnie jedyna forma płatności za usługę. Płatności przelewem czy kartą nie są jeszcze dostępne, ale planujemy je wprowadzić w najbliższym czasie.

Kontakt

+48 91 887 10 01
(pon.-pt. 8:30 - 16:30)

Dane firmy:

Locon Sp. z o.o.

ul. Tama Pomorzańska 1

70-030 Szczecin

NIP: 8521013334