Funkcje lokalizatora

Dzięki tej funkcji możesz zdalnie wywołać sygnał dźwiękowy na lokalizatorze GPS, co zdecydowanie ułatwi odnalezienie zwierzaka w lesie czy na podwórku.

Aby wywołać sygnał dźwiękowy na lokalizatorze GPS:

1. Kliknij na zakładkę “Więcej” w nawigacji lokalizatora GPS

2. Wybierz “Odtwórz dźwięk”

Otrzymasz powiadomienie SMS i w aplikacji jeśli poziom baterii lokalizatora GPS spadnie poniżej 15%.

Aby włączyć lub wyłączyć powiadomienia:

1. Otwórz menu za pomocą ikony w lewym górnym rogu

2. Wybierz “Ustawienia” a następnie “Powiadomienia”

3. Włącz lub wyłącz powiadomienia

Dzięki funkcji Nasłuch możesz nasłuchiwać dźwięki w pobliżu lokalizatora GPS. To proste!

1. Wybierz "Więcej"

2. Kliknij przycisk “Nasłuch”

Otrzymasz powiadomienie SMS i w aplikacji o przemieszczeniu się lokalizatora GPS. Dzięki strefom dowiesz się, jeśli Twoje zwierzę przemieści się bez Twojej wiedzy, np. opuści podwórko.

Aby włączyć strefy:

1. Kliknij na przycisk “Strefa” w aplikacji mobilnej

2. Wybierz „Dodaj strefę”

3. Nadaj nazwę nowej strefie, wpisz adres lub dotknij miejsce na mapie, a następnie dostosuj wielkość strefy za pomocą suwaka. Kliknij „Zapisz” i gotowe!

4. Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać. Dla każdego pupila zaznacz wybraną opcję.

Teraz gdy Twój pupil przybędzie do strefy lub ją opuści, dostaniesz sms z tą informacją!

1. Kliknij ikonę „Historia”:

2. Wybierz dzień, który Cię interesuje:

3. Teraz sprawdź gdzie był i jak się poruszał Twój Zwierzak. Możesz odtworzyć kolejne miejsca klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu:

1. Kliknij na zakładkę “Więcej” w nawigacji lokalizatora GPS

2. Następnie wybierz „Ustawienia lokalizacji” i ustaw swoje preferencje dotyczące częstotliwości lokalizowania przesuwając suwak.

Nie musisz już lokalizować sam. Aplikacja będzie robiła to za Ciebie!

Jeżeli z lokalizatora nie korzysta Twój zwierzak, ale Bliska osoba, to dzięki łatwo dostępnemu przyciskowi S.O.S. użytkownik powiadomi Cię, że potrzebuje pomocy i gdzie się znajduje.

Jak wysłać powiadomienie SOS z lokalizatora GPS? To proste. Wystarczą 2 kroki:

1. Kliknij i wybudź lokalizator.

2. Kliknij ponownie i przytrzymaj około 10 sekund.

Gotowe! Lokalizator wykona połączenie telefoniczne na numer, do którego został dodany.

JAK ZACZĄĆ

Z usługi Bezpieczne Zwierzę można korzystać za pomocą DARMOWEJ aplikacji mobilnej.

Aplikacja dostępna jest na telefony z systemem operacyjnym Android w wersji 2.3 i nowszymi

Aby pobrać aplikację Bezpieczne Zwierzę:

Wejdź do Sklepu Play dla telefonów z Androidem lub na stronę http://www.bezpiecznezwierze.pl/pobierz

Pobierz aplikację i ciesz się dostępem do usługi bezpośrednio z Twojego telefonu.

Aby dodać Lokalizator GPS do usługi (móc go lokalizować) wystarczą 3 proste kroki:

Ważne: Pierwsze dodanie lokalizatora GPS do usługi należy wykonać na zewnątrz budynku.

1. Włącz lokalizator GPS wciskając przycisk, który znajduje się na środku lokalizatora:

2. Otwórz menu za pomocą ikony w lewym górnym rogu ekranu i wybierz „Dodaj lokalizator GPS”:

3. Wybierz na górze “Dodaj urządzenie":

4. Zeskanuj QR kod lub wprowadź go ręcznie:

Postępuj zgodnie z instrukcją wyświetlaną w aplikacji. Możesz nazwać lokalizator imieniem swojego zwierzaka, a także spersonalizować wyświetlane zdjęcie.

Teraz możesz lokalizować Lokalizator GPS kiedy chcesz!

Wymiary lokalizatora: 50mm / 33mm / 15mm

Maksymalny czas czuwania: 3 dni

Pojemność baterii: 400mAh

Dokładność GPS: 5-15m

Dokładność LBS/GSM: 100-1000m

Odporność na zachlapania: TAK

W Lokalizatorze GPS znajduje się dedykowana karta SIM Orange Polska dla usługi Bezpieczne Zwierzę (usługa działa wyłącznie z kartą SIM dostarczoną wraz z zegarkiem).

  • Karta SIM jest zarejestrowana i ważna bezterminowo w przypadku aktywnego korzystania z usługi Bezpieczne Zwierzę, co wiąże się z opłacaniem abonamentu.
  • Posiada nielimitowaną transmisję danych na lokalizowanie w usłudze Bezpieczne Zwierzę.
  • Na karcie SIM jest aktywna taryfa Orange One.
  • Kartę SIM można doładować online poprzez stronę https://doladowania.orange.pl/ (nie trzeba wyjmować karty z lokalizatora). W ciągu kilkunastu minut środki pojawią się na karcie.

1. Kliknij ikonę „Historia”:

2. Wybierz dzień, który Cię interesuje:

3. Teraz sprawdź gdzie był i jak się poruszał Twój Zwierzak. Możesz odtworzyć kolejne miejsca klikając na ikonę „Play”, połączyć punkty liniami, lub wybrać konkretny moment na osi czasu:

Aby naładować baterię Lokalizatora GPS, należy podłączyć urządzenie za pomocą przewodu USB do źródła zasilania np. ładowarki lub komputera wyposażonego w port USB.

Długość działania baterii zależy od ustawienia częstotliwości lokalizacji urządzenia.

OPŁATY I KONTO

Aktywując usługę otrzymujesz darmowy okres testowy, po którym korzystanie z usługi jest płatne w zależności od operatora, do którego należy Twój numer telefonu:

Play: sprawdź pakiet Orange: sprawdź pakiet Nju: sprawdź pakiet Plus: sprawdź pakiet T-Mobile: sprawdź pakiet

Aby włączyć usługę za pomocą aplikacji mobilnej, należy ściągnąć aplikację.

Aby założyć bezpłatne konto i otrzymać 3 darmowe żetony lokalizacyjne, zaloguj się do Aplikacji:

  • Wpisz swój numer telefonu i wybierz „Kontynuuj”.
  • Ustal swoje hasło i wybierz „Utwórz konto”.
  • Wprowadź numer PIN, który otrzymasz w formie wiadomości SMS.
  • Opcjonalnie wpisz swoje imię i adres e-mail.

Aby móc lokalizować (po wykorzystaniu 3 darmowych żetonów lokalizacyjnych) włącz subskrypcję u operatora.

Aby aktywować subskrypcję u operatora rozwiń menu po lewej stronie na górze i wybierz Płatności. Na kolejnej planszy z listy dostępnych pakietów wybierz pakiet i kliknij "Aktywuj". Aplikacja wyśle SMS-a aktywującego wybrany pakiet.

Opłaty za subskrypcję (wybrany Pakiet) są pobierane po zakończeniu darmowego okresu testowego.

1. W przypadku telefonu z kartą pre paid opłata jest pobierana raz na tydzień/raz na miesiąc (w zależności od posiadanego pakietu) z góry.

2. W przypadku telefonu na abonament opłata doliczana jest do rachunku za telefon raz na miesiąc.

Jest to obecnie jedyna forma płatności za usługę. Płatności przelewem czy kartą nie są jeszcze dostępne, ale planujemy je wprowadzić w najbliższym czasie.

Kontakt

+48 91 887 10 01
(pon.-pt. 8:30 - 16:30)

Dane firmy:

Locon Sp. z o.o.

ul. Tama Pomorzańska 1

70-030 Szczecin

NIP: 8521013334